уторак, 1. децембар 2015.

ZORANNAH(LIFE&STYLE) VS ZOELLA (ONLAJN DEVOJKA)

Cao svima dobro dosli u jos jedan post danas za vas imam recenziju 2 knjige mislim nije to recenzija to je uporedjivanje mislim da svi skoro znate o kojim knjigama se radi u pitanju je Zoelina knjiga Onlajn devojka i Zoranina knjiga LIFE & STYLE tako da hajde da pocnemo
Ja cu poceti sa Zoelinom knjigom onlajn devojka da ubacim prvo sliku imacete i sliku poledjine znaci da mozete da procitate otprilike u cemu se radi u knjizi
Ja sam iskreno odusevljena knjigom jako je realno napisana i sve sto je napisano je potpuno realno i moze da se desi svvakome dakle u knjizi se radi o devojci Peni koja ima svoj blog i ne zli da niko sazna za njega njena najveca ljubav su blog i slikanje pa je zato pozvana da islika skolsku predstavu tamo je decak Oli decko njene bivse najbolje drugarice poziva da slika od napred i ona se spotakne na pertlu i padne a pritom vidi joj se donji ves jer je nosila suknju i naravno to sve neko snimi i postavi na svim drustvenim mrezama ona je imala svog najboljeg druga kome je sve govorila i jedini on je znao za taj blog.Da bi se sakrila od sramote sa najboljim drugom i roditeljima odlazi u London i tamo upoznaje decaka Nou koji joj se jako svidja ali Noa ima veliku tajnu koja moze da joj promeni citav zivot.Mislim da sam vam dosta ispricala za ostatak procitajte knjigu verujte mi odusevicete se.
E sadd Zoranina knjiga.Knjiga je predobroo uradjena korice listovi sve svee fantasticno uradjena knjiga stvarno ima ja mislim oko 170 str od kojih je 60 strpano u slike ali tekst je dobar pisala je o zivotu i o svojim iskustvima imate deo gde pise o ljubavi,prijateljstvu,stilu...........I etoo to je to sto se tice ove knjige ne mogu puno da vam kazem jerr nema sta da se prepricava

I eto to bi bilo to za ovaj post ja se nadam da ste uzivali i da sam vas bar malo zainteresovala za ove dve knjige obavezno ih procitajte jer su i jedna i druga previsee dobre ljubim vas i volimm punoo do sledeceg posta caoooo 

Нема коментара:

Постави коментар