петак, 29. април 2016.

5 FAVOURITE BOOKS

Cao svima danasnji dan je propastt znaci nije moglo da bude gore.Islikala sam outfit post i dok sam prebacivala slike shvatila sam da pola slika nije bilo lepo fokusirano tako da nista od oufit posta danas,islikala sam sve za post aprilski favoriti i taman da prebacim slike na kompijuter baterija na fotoaparatu se isprazni i tako lepoo sam htela da poludim i snimam vam post za koji imam slike u kompijuteru vec jedno vise od dva meseca tako daa moram to nadam se da ce vam se svidetii i da Q&A  cu probati ponovo da aploudujem jer je prosli put internet bio jakkooo sporr ali nema vezee pa hajde da pocnemo.Danasnji post ce biti omiljenih 5 knjiga.Paaaa hajde da pocnemo ♥♥

KNJIGA BR. 1

U pitanju je knjiga Gabrijele Pul ovo je serijal knjiga pod nazivom Mracna Akademija,a ima vise delova ja sam procitala samo prvi deo i moram priznati odusevila sam se  sigurno cu procitati i ostale delove koliko ih vec ima.Naime radi se o devojci Kasi Bel koja dobija skolarinu da ide u Mracnu Akademiju ali ona tada otkriva da se iza jarko obojenih fasada i nasmejanih lica krije mnogo vise.Nista vam vise necu reci da bi vam bilo zanimljivo ukoliko je citate.

KNJIGA BR. 2

U pitanju je knjiga za koju mislim da ste vec svi culi Amor Delirija,mislim da vecina vas i zna o cemu se radi u njoj ako je neko procitao neka mi se javi u komentarima.U knjizi se radi o jednom drugom svetu u kome je ljubav greh,ne znam stvarno je prezanimljiva knjiga ♥
Резултат слика за amor delirija knjiga

KNJIGA BR. 3

Sledeca knjiga je Potraga za Odri,knjiga je fenomenalna i do kraja bukvalno ne znate sta ce da se desi tako da obavezno procitajte

KNJIGA BR. 4

Sledeca knjiga je Krive su Zvezde, bukvalno sam celu knjigu preplakala najomiljenija knjiga na svetu i moja vam je topla preporuka da je procitate ♥☻ 



KNJIGA BR. 5

Sledeca i naime poslednja je veoma stara knjiga ali nisam imala prilike da vam ispricam za nju,u pitanju je Ringispil od Jelene Bacic Alimpic knjiga je jako emotivna jako dirljiva i jako interesantna.
 

I TO BI BILO SVE ZAA DANASNJI POST NADAM SE DA VAM SE SVIDEO UKOLIKO JESTE OBAVEZNO SE UCLANITE NA MOJ BLOG I DA SUTRA PUTUJEM I NECE ME BITI DO UTORKA A U CETVRTAK IDEM NA EKSKURZIJU TAKO DA CE SLEDECI POST VEROVATNO ICI TEK U PETAK A MOZDA I SUTRA AKO SE PROBUDIM MALO RANIJE.ZA ONE KOJI NE ZNAJU NAPRAVILA SAM INSTAGRAM PROFIL BLOGA PA FOLUJTE JER TAMO IMATE OBAVESTENJA O POSTOVIMA TO BI BILO TO LJUBIM VASS ♥♥☻♣

INFO 
Kako se zoves?Tijana Miljkovic
Koliko imas godina?14
Kojom kamerom slikas?Canon 600 D

INSTAGRAM PROFILI
INSTAGRAM BLOGA:https://www.instagram.com/tijannah_blogspot/
PRIVATNI:https://www.instagram.com/tijana_miljkovic/

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Нема коментара:

Постави коментар