субота, 28. мај 2016.

Internet me je naucio..

Heej da li sam vam nedostajala?Vi meni jeste,i jedva cekam raspust da mogu cesce da blogujem ali ni tada nece biti lako jer mi je celo leto ispaniranno putovanjima ali bice cesce nego sad.Danas imam jedan interesantan post u pitanju je nesto sto me je internet naucio.Pa da pocnemo.

1.DOBAR SELFIE
Za dobar SELFIE jeste vam potrebno da imate dobro osvetljenje i lepu pozadinu,preporucujem da stanete pored prozora kada slikate selfie.Ruzne crne slike niko ne voli da gleda zar ne?

2.PUCENJE DA/NE
Iskreno ako volite to onda radite,nemojte da vam moje misljenje promeni pogled na to.Postoje ljudi koji se puce kako bi im jagodice dosle do izrazaja,ako me pratite na instagramu znate da se ja ni na jednoj slici ne pucim ali ko to voli okej je ali ne bas na svakoj slici.Iskreno ja ne vidim razlog zasto su ljudi to proglasili losim jer je to nesto sto pojedini ljudi vole tako da je ovde stvar ukusa.

3.IZLASCI I FOTKANJE
Najvise na svetu mrzim kada udjem na instagram i izadje mi 30 slika koje je neka devojka izbacila iz izlaska i u opisu svake stavila kako je najbolji izlazak ikad.Cekaj,ako je najbolji izlazak ikad onda od zabave ne bi trebala da imas vremena za toliko slikanje a kamo li izbacivanje 30 slika zar ne?

4.PRATIOCI
Da bi vas pratili ljudi sem vase rodbine i prijatelja,potrebno je da imate profil koji je lep na oko znaci da bude tematski ujednacen i prepoznatljiv da imate ostre lepe svetle slike,a narocito bele.

5.VIDEO VS SLIKA
Mislim da je logicnije da ce slika imati vise lajkova nego video jer vecinu ljudi mrzi da gledaju video.Jedna od njih,da.Videima je iskljucivo mesto na portalima ili mestima na kojima je namenjeno da se kace videi.

6.LAJKOVI
Slika ce najvise lajkova imati ako je okacena izmedju 12 i 2 popodne ili sedam i devet uvece.Provereno ☺

I to je to sto se tice ovog posta ako vam se dopao obavezno ga komentarisite i uclanite se na moj blog ljubim vas caooo.♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар