недеља, 27. новембар 2016.

FALL WITH T #2

Helou Gaajjzz,danas sam vam pripremila jos jedan post u seriji jesenjih postova.U pitanju je Autumn This or That Tag.Pitate se zasto tag,epa zato sto trenutno imam neku vrstu blokade ne blokade u vidu da ne mogu da smislim sta cu da vam uradim kao post vec blokade u smislu da trenutno imam vremena samo da sednem da ubacim koju sliku i odgovaram na pitanja.Ne brinite ako bude bilo potrebno produzicu ovaj serijal jer imam toliko postova u planu da moram sve da vam postavin.Pitanja za ovaj tag sam nasla na blogu wednesday.Ovaj blog vrlo rado citam a link tog bloga bice na kraju postaa
https://wednesday6623.blogspot.rs/


.

#1 Odmaranje uz knjigu ili film?
Uhh,pa 0vo je tesko zaista.Obozavam i citanje i gledanje filmova imate u prethodnom postu neke preporuke za filmove serije i knjige takodje cu vam ostaviti link na kraju posta.Sajam knjiga u Nisu je juce poceo i cim napisem ovaj post idem na sajam i jako sam uzbudjena zbog toga i planiram da kupim sto vise knjiga mogu.Sto se tice filmova nekako mi pokvare dozivljaj jer kad citam mogu da zamisljam stvarii kako ja zelim a u filmu je sve dato na gotovo.Pa hajd neka bude da biram odmaranje uz knjigu

#2 Hulahopke/helanke ili grejači za noge?
Nista,hhaha.Prosto ne volim kad mi nesto ide uz nogu i da me steze.Siroke trenerke i ja smo drim tim u svakom dobu godine.Ali kada skijam nosim helanke tako da moze da ako bas moram da odaberem helanke.

#3 Kafa ili topla čokolada?
Topla cokolada uvek.Kafu ne pijem i ne planiram da pocinjem da je pijem.




#4 Tamni nokti ili tamne usne?
Tamne usne su mast hev za jesen.Nokte grickam tako da nemam na sta da mazem lak
#5 Ajvar ili džem?
Ajvar normalno.Volim i dzem ali prosto ajvar je ajvar.Do kraja zivota bih mogla samo ajvar da jedem

#6 Horor filmovi: da ili ne?
Zanr filma koji gledam zavisi iskljucivo od mog raspolozenja.Volim horore i mogu da ih gledam ali ja sam vise osoba za krimi filmove.Horore gledam jedino u hellowen sezoni.Ne zato sto tada svi gledaju vec nekako sam navikla da tako radim ceo zivot.Kod mene se zna da je oktobar mesec za horor filmove.



#7 Karirane košulje ili udobni džemperi?
Dzemperi.Ja sam tip osobe koja celu zimu provede u velikim mekanim udobnim dzemperima zavijena u cebe gledajuci serije filmove i citajuci knjige.

#8 Jabuka ili bundeva?
Bundeve ne volim ni u kakvom obliku ali zato jabuke obozavam.Pita od jabuka,caj od jabuka sve to obozavam pogootovo u ovo doba godine.Jos ako je tu i cimet,my life is briliant

#9 Ukleta kuća ili groblje (šta je strašnije)?
Uh ne znam.Na groblju sam bila par puta nocu kad sam morala da sebi skratim put do kuce a ukleta kuca mi nije nesto strasna jer znam da to nije stvarno tako da neka bude groblje.
#10 Dr. Martens ili UGGs?
UGG,zato sto Martinke nikad nisam imala.Kul su mi ali jednostavno kad god odem u jesenju kupovinu vratim se kuci sa dva para uggsica.

#11 Šišarke ili kestenje?
Oba izgledaju jako lepo kao dekoracija ali reci cu sisarke jer sa njima moze da se napravi vise DIY stvari.


 #12 Crna mačka ili slepi miš?
-Nisam neki ljubitelj mačaka inače, ali biram crnu mačku.

To bi bilo sve za ovaj  post ja se nadam da ste uzivali.Vidimo se uusskoorooo

BLOG SA KOG SAM UZELA PITANJA:https://wednesday6623.blogspot.rs/
PRETHODNI POST:http://myoldbloggadressa.blogspot.rs/

Нема коментара:

Постави коментар