петак, 2. децембар 2016.

Christmas Tag

Hejj ljudii,dobro dosli u novi post♥Odlucila sam da ponovo promenim temu na blogu,nesto u stilu Bozica i svega toga nadam se da ce vam se dopasti.Danas radim Christmas Tag.Nadam se da ce vam se svideti ovaj post.Pa hajde da pocnemo sa pitanjima.

1.Kako najradje provodis Bozic i Bozicne praznike?

Pa Bozic provodim svake godine na isti nacin,sedim kuci uzivajuci u ljudima i prelepoj praznicnoj atmosferi

2.Po tvom misljenju Bozic nije Bozic ako?

Bozic nije Bozic bez gledannja filma Sam u kuci (SVE DELOVE) i bez caja sa jabukom i cimetom☺

3.Omiljene boje tokom Bozica?

Mislim da je logicno da su to crvena i zelena.To su mi boje za ovaj period

4.Omiljena Bozicna pesma?

Definitivno pesma koju slusam vec 7 godina u nazad u vreme Bozica je Mariah Carey All want for Christmas is You

5.Kada obicno ukrasavas kucu za Bozic?

Ja sam ona osoba kojoj Novogodisnje sijalice stoje u sobi tokom cele godine,ali bas bas da ukrasavam hmm pa moze da se kaze sredinom decembra.Ne brinite bice postova

6.Kakvu boju karmina nosis za vreme Bozica?

Iskljucivo mat bordo boja.Nista drugo.

7.Volis li da ides na zurke tokom Bozicnog perioda?

Ne,volim da sam u krevetu sa knjigom u rukama i nekim toplim cajem.

To je to sto se tice ovog taga malo je kraci ali nadam se da vam se svideo.Vidimo se sledeceg puta♥


Нема коментара:

Постави коментар