субота, 1. април 2017.

Aliexpress haul

Heej gajzzz,dobro dosli u jos jedan post.Danas za vas imam jedan haul.U pitanju je haul sa sajta Aliexpress.Stvarima sam zadovoljna ali sajtom kao sajtom nisam.Mislim da ne bih trebala u ovom postu da vam pisem o mom iskustvu sa Aliexpressom i generalno sajtovima za internet kupovinu zato sto to nije tema ovog posta ali ukoliko ste zainteresovani naravno da cu u nekom od sledecih postova pricati o tome mozda vec u narednom postu♥Pa da pocnemo sa stvarima☻

Dakle,prva stvar koju sam porucila bio bi ovaj set cetkica,zaista sam zadovoljna kvalitetom ovih cetkica,mekane su i sto je najbolje dlake uopste ne otpadaju.Prala sam ih jedno 2-3 puta i kada se osuse vrate se u sasvim normalnom obliku sto nije slucaj kod nekih cetkica.
Zatim sledeca stvar koju sam porucila jeste jaknica koja je prepreprelepa kada sam je videla na sajtu odmah sam se zaljubila i prosto i ako u ormaru imam minimum 15 jakni ovakvog tipa morala sam da je porucim jer sam u glavi imala milion nacina kako mogu da je kombinujem
Sledeca stvar jesu ove farmerke.Mislim da nije potrebno da vam kazem da u ormaru imam jos milion istih ali iscepanih farmerki nikad dosta zar ne?Mislim da bukvalno ne posedujem farmerke koje nisu iscepane i moram da priznam da mi to ponekad stvara problem.
I poslednja stvar ali ne i manje vazna jeste maskica za telefon.Gumena je i ima ove preslatke detalje i stvarno je obozavam

I tooo je to sto se tice ovog posta komentarisite kako vam se dopadaju stvari i recite mi da li ste vi porucivali nesto sa ovog sajta i kako vam se dopada.Takodje ukoliko zelite da cujete moje ne tako dobro iskustvo sa ovim sajtom napisite mi na fejsbuku ili instagramu.To bi bilo to volim vaas








Нема коментара:

Постави коментар