понедељак, 25. јануар 2016.

Funnny questions tag

Cao ljudi evo jos jednog posta za danas u pitanju je TAG nisam imala ideju sta da snimam pa posto odavno nisam radila TAG ajde sad cu u pitanju je Funny Questions Tag pa hajde da pocnemo

Q:Kada je tvoj rodjendan?
A:Rodjendan mi je 11 marta ☺

Q:Tri omiljene boje?
A:Siva,crna i tamno plava

Q:Tri omiljena citata?
A:Samo ova dva....




Q:Da li si zavisnik od jutjuba?
A:Pa u zadnje vreme i ne toliko pre sam vise vremena provodila na jutjubu nego sad...☺

Q:Omiljene emisije na TV ili na jutjubu?
A:Pa ne gledam emisije toliko ali omiljena mi je Tvoje lice zvuci poznato i cula sam da ce sad opet poceti da se emituje i jedva cekam jer dok gledam tu emisiju nekako se bas dobro ismejem haha

Q:Tri kvaliteta koja cenis kod najbolje drugarice?
A:Da bude iskrena sto vise to bolje,da uvek hoce da me saslusa i da bude duhovita

Q:Da li volis svoje ime?
A:Nije bas da ga obozavam ali volim ga i ne bih ga menjala jer je nekako retko i volim ga da se kaze tako

Q:Ako bi mogla da menjas ime koje bi odabrala?
A:Ne bih menjala ime vec sam rekla ali ako bas moram onda bih se zvala Ivona mozda

Q:Da li se sminkas?
A:Da ali samo za posebne prilike inace u skoli i ovako ne.Puder u zivotu nisam stavila i ne nameravam jos koju godinu.☻

Q:Ako bi mogla da napises knjigu,kakav naslov bi bio i o cemu bi bila?
A:Meni je velika zelja da napisem knjigu,i vec pisem knjigu ali ne znam da li cu je izdati bicete obavesteni hah a radi se o avanturama devojcice koja je imala tuzno detinjstvo i na dalje ne otkrivam a naslov cu smisliti tek kad zavrsim pisanje ♥☻

Q:Sta te cesto rasplace?
A:Nisam osoba koja cesto place ali najcesce me rasplacu neke tragicne situacije ili film,serija ili knjiga uglavnom trudim se da ne placem cesto

Q:Sta te pravi besnom?
A:Kada vidim da je neko do juce bio sve super sa mnom i sve uz mene a sutra me otkaci i predje na nekog drugog a ja ne postojim jednom recju DVOLICNOST

Q:Sta te cini srecnom?
A:Male stvari,,,,Vreme provedeno sa meni dragim osobama,smejanje sa njima.....

Q:Sta je ,,Fangirling"?
A:Uff ne znam kako to da objasnim stvarno......

Q:Tri omiljene poslastice?
A:Spagete,,Burek sa mesom i pica

Q:Tri omiljena pica?
A:Limunada,Arizona i Topla cokolada

Q:Kazi nesto o sebi.
A:Zovem se Tijana.Obozavam svoje prijatelje ali samo one prave,uzivam dok vam pisem postove,obozavam vas svee i jako sam pozitivna osoba

Q:Kazi 10 stvari o sebi.
A:1.trenutno slusam muziku
2.Sutra ceo dan posvecujem pisanju postova ali cu izbaciti samo 1
3.Preumorna sam od pisanja
4.Jedva cekam da se zamotam u cebe da pustim seriju i da se odmorim
5.Prosla sam sa 5,00
6.Obozavam da radim neke DIY projekte
7.Volim da se slikam
8.Volim da idem napolje
9.Omiljena aktivnost mi je odlazak u teretanu
10.Vooliim vaasss

Q:Tri zabavne stvari koje volis da radis?
A:Da citam knjige,da gledam serije i da pisem postove ♥☺

To je to za ovaj post nadam se da ste uzivali caoo ☺☺♥♥



Нема коментара:

Постави коментар