четвртак, 28. јануар 2016.

My Morning Routine

Eeejj evo I cuvenog morning routine posta puno mi je vremena trebalo dag a islikam da ga napisem pa objavim alii sada jee tuu pa hajde da pocnemoo
Prva stvar koju svi mi radimo ujutru jeste budjenjee a to je ujedno I najteza stvarr ujutru takodje ono sto svi radimo jeste proveravanje instagrama i ostalih drustvenih mreza....ahh ta surova sudbina 21. veka 

Zatim odlazim u kupatilo perem zube umivam se cistim lice I obavljam licnu higijenu 
Резултат слика за teenagde morning routinr blogspot and youtube
Zatim se samo malo nasminkam (proizvodi sa slike) inace se ne sminkam puno na primer puder u zivotu nisam stavila za skolu nosim samo ovo a za posebnije prilike imam malo vecu sminku 
Zatim se naravno obucem I spremim dorucak taj dan sam odlucila da ovo obucem I da ovo doruckujem
Posle toga spremim knjige I krecem u skolu
I etoo to je to sto se tice moje jutarnje rutine nije nista posebno ali eto vi ste trazili pa sam ga uradila to je to za ovaj post vidimo see 

Нема коментара:

Постави коментар