уторак, 26. јануар 2016.

What's on my iphone

Heejj imam jedan veoma zanimljiv post u pitanju jee Whats on my iphone pa hajde da pocnemo odmah nemam nesto mnogo aplikacija ali odlucila sam da vam ipak uradim ovaj post
Dakle kao sto vidite imam samo 2 stranice i ne neke posebne aplikacije.Na prvoj strani mi se nalazi:Kalendar slike kamera sat rimajnders notes nacionalni letovi to je odlicna aplkicaja gde mogu da vidim kad koji avion polecee zatim imamo podesavanja I jedan folder koji se zove music u njemu imam 3 programa za skidanje muzike I ni u jedan nisam nikadd usla zatim imamo neku igricu koju je moj brat instalirao ali ja ne znam kakva je zove se Duolingo zatim ostalo su moje omiljene aplikacije koje obozaaaaavaamm a to su naravno tumblr facebook messenger snapchat instagram I whataApp zatim dole pri dnu su poruke mejlovi safari I telefon.Na drugoj strani mi se nalazi Face Time neki folder u koji nikaadd ne ulazim tu su sve one dosadne aplikacije zatim imamo MY EE to je aplikacija za moju mrezu dok sam u Inostranstvu zatim blogger preko ovoga kontrolisem svoj blog I citam druge blogove zatim myfitnesspal to je aplikacija u kojoj merite vase korake zatim imamo itunes,HSBC moj omiljeni jutjub  zatim app store mu ipill zatim foldere u prvom mi se nalaze aplikacije preko kojih editujem slike u sledecm mi se nalaze igrice zatim nesto vezano za sport I neke soping aplikacije…
I eto to je sve sto se tice mog telefona nadam se da vam se svideo ovaj post ako jestee obavezno se prijavite na moj blog volim vas puno caooo 

Нема коментара:

Постави коментар