субота, 23. јануар 2016.

Nepovezane teme #1

Eeh ovakoo evo ga danas jos jedan post nadam ste da ste uzivali i da ste prihvatili moje izvinjenje zbog neaktivnosti sad mi se nesto bass pisu postovi da moguu radila bi ih celu nocc ali ne moguu mozda posle ovog bude jos jedann ali ne znam videcuu
 Malopre sam usla na google+ i videla da imam 8 310 pregleda mnogo mnogoo hvala sto u tolikomm broju posecujete moj profil iz ovog ili onog razloga sve jedno beskrajno vam hvalaa i tako me samo motivisete da budem aktivnija i da se vise trudim sto cu u buduce i da radim sada mi je preeevisee krivo sto sam bila neaktivna skoro mesec dana sto vam nisam na vreme cestitala Novu Godinu i Bozic ali nema veze sada sam tu
Blog sam pocela u septembru jednostavno sam sela i iz dosade ga napravila i nisam mogla ni da zamislim da cu sad imati 8 310 pregleda previsee vam hvala i moracu nekako da vam se oduzim to ce verovatno biti veca aktivacija ili neki novi giveawey ali uglavnom ocekuje vas nesto spektakularno
Ovaj post ne znam ni kako da na zovem jer mi je sad tako doslo i sela sam da pisem ali smislicemo valjda nesto ☺
Ja iskreno veoma volim da citam postove u kojima blogeri samo sednu i tako pisu u nedogled o nekim totalno ne povezanim temama postoje naravno i ljudi koji ne vole da citajuu takve postove pa neka zaobidju neka pogledaju malo nadole po mom blogu naci ce sigurno nesto sto ih zanima i ne brinite se nece ovakvih postova bitii cestto ☺♥
E setila sam se o cemu mogu da podelim misljenje sa vama hah ☺ u pitanju su drustvene mreze
Svi koriste drustvene mreze kao sto su snapchat,tumblr,we heart it,pinterset,instagram,taj cuvenii  facebook i jos mnogee druge drustvene mreze
Tumblr,we heart it i pinterest su po meni najbezbednije drustvene mreze mada nemojte se tolike uzdati u ove moje reci i preko njih moze da se desi svasta ali mnooooogooooo redje nego na instagramu i facebooku iz prostog razloga sto na instagramu i fb-u imate dopisivanje na fb-u messenger a na instagramu direct messeges moj topli iskren savet vam je NE ODGOVARAJTE NA PORUKE NEPOZNATIM LJUDIMA!!!!! Ali ti nepoznati ljudi vama ne mogu da posalju poruku ako ih vi pre toga ne prihvatite za prijatelja tako da NE PRIHVATAJTEE NIKOG ALI APSOLUTNO NIKOG KO VAM NIJE SKROOOZ POZNAT!!!
Ako prihvatite svastaa moze da se desii nemojte da se uvlacite u takve stvari to nikom nije potrebno u zivotu zar ne?
To je samo moje misljenje o drustvenim mrezama naravno da i ja imam sve te drustvene mreze mislim ko danas nema? Ali pazim se pridrzavam se svih pravila koje sam sebi prepisala i to je dovoljno da ne upadnem u neki veliki problem
Eto dragi moji to je to podelila sam moje misljenje o ovome sa vama u nekom od narednih postova na kom cu pisati isto o ovako ne poveznim stvarima ne znam kada ce izaci sledecii uglavnom napisite mi u komentarima da li vam se svidja i recite mi o cemu zelite da pisem u sledecem ovakvom postu
Ee da sutra nece biti posta nisam kuci ceo dan a uvece rano lezem jer ujutru idem u skolu tako da se vidimo tek u ponedeljakk ljubim vas i volim BTW ☺♥☻

Нема коментара:

Постави коментар