уторак, 10. новембар 2015.

25 random pitanja tag

Hej ljudii danas za vass imam jedan tagg.U pitanju je 25 random pitanja TAG ucinio mi se zanimljivim a i onako trenutno nemam mnogo vremena za neke druge postove pa sto da ne i ovo pa da pocnemo sa pitanjima
1) Da li imaš kućnog ljubimca?
Nazalost vise ga nemam imala sam veooma dostaa kucnih ljubimaca ali su uginuli cekam da se pudlica moje prijateljice okoti kako bih uzela jedno stene

 2) Najbroj 3 stvari koje su ti blizu?
Solja jastuk punjac za laptop 

3) Kakvo je vreme napolju?
Jakoo cudnoo cas hladnoo cas toploo za sat i po idem na rodjendan a za pola sata imam slikanje a po ovakvom vremenu nemam pojma sta cu da obucem

4) Da li voziš?
Ne

5) Kada si jutros ustala?
U pola 11 a sada je pola 12 najvise volim ujutro da pisem jer nekako imam najvise inspiracije tad i nekako sve zavrim i u toku dana se vise ne opterecujem time

6) Kada si se poslednji put istuširala?
Sinocc

7) Poslednji film koji si gledala?
Iskreno ne mogu da se setim film je ja mislim bio The D.U.F.F a serija je bila Scream Queens i dalje je gledam navucenaa sam na nju predobraa serijaa obavezno pogledajte

8) Poslednja poruka koju si dobila?
Donesi mi punjac odmahh hahah od mog brata

9) Kako ti zvoni telefon?
 Pesma snow od RHCP obaveznoo poslusajte pesma je stara ali fantasticna je
10) Da li si ikada išla u inostranstvo?
Da naravno obozavam da putujem isla sam u inostranstvo i obozavaamm i jedva cekam za 15 dana idem u NY tako daaa ne mogu da docekam

11) Da li voliš suši?
Onako i da i ne mogu da ga jedem ali ne volim ga nesto preterano 

12) Gde kupuješ namirnice?
U maksijuu tamo nekako znam sta gde stoji samo uletim i kupimm 

13) Da li si nekada pila tablete za spavanje?
Nisam nikada i ne bih vam preporucila posto je moja mama to pila i imala je lose iskustvo sa tim tabletama

14) Koliko braće i sestara imaš?
Jednog brata i jednu sestru oni su mi rodjenii 

15) Da li imaš pozadinu na lap-topu?
Imamm neku sa we heart ita jako kull slika

16) Koliko godina puniš?
U martu punim 14 godina

17) Da li nosiš sočiva ili naočare?
Nosim sociva zato sto su mi mnogo laksa nego naocare

18) Da li se farbaš?
Ne

19) Šta planiraš da radiš danas?
Pa za pola sata idem na to slikanje onda pravo sa slikanja na rodjendan pa posle rodjendana moram u postu da preuzmem neki paket i poslee dolazim kuci a za uvece mozda izadjem negde videcu

20) Kada si poslednji put plakala?
Ne sećam se

21) Omiljena pica?
Capricosaa ali u Italiji ona se topii u ustima koliko je dobra ove nase su takodje jakoo dobre ali u Italijii nezamenljiiva

22) Šta više voliš hamburger ili čizburger? 
Cizburger ali u zadnje vreme izbegavam i jedno i drugo pokusavam da se hranim zdravo

23) Da li si nekada bila budna celu noć?
Pa za novu godinuu uvekkk a ovakoo sam budna do 3-4 ujutru 

24) Koje boje su ti oči? 
Braon

25) Primećuješ li razliku između Coca Cole i Pepsi-ja?
Da veoma pepsi je mnogo jaci 



I too je to za ovaj post nadam se da ste uzivalii hvala sto citate BB the way

Нема коментара:

Постави коментар