недеља, 8. новембар 2015.

Obavestenjee

Hejj svima izvinjavam se na neaktivnostii nisam mogla zbog skole ali sad ce se nastaviti redovnije postavljanje postova u ovom postu imam da vam kazem nekoliko stvari
1 stvar je ta da ste me iskreno mnogoo razocaralii na giveaweyu nije bilo nijednog komentara i jako sam razocarana i tuzna ja sam se potrudila da vas nekako usrecim i da vam se zahvalim sto citate moj blog ali niko se nije javio za taj giveawey tako da nemamo pobednika nadam se da se ovo nece ponoviti u nekim narednim giveaweyima

2.stvar je da mi u komentarima napisete kakve vrste postova volite da citate da mi kazete o cemu volite da pisem ili mi napisite  u komentarima ili u directu na instagramu ja sam potpisana tijjannnaaa nadjite me i posaljite mi porukuu na directuu nikakoo u komentarima na nekoj sliici vec iskljucivo u directuu

3.stvar je pitanje zelim da vas pitam kako ste proveli helloween koliko vas je slavilo helloween kako ste se maskirali? Ja sam ga provela jakooo lepo proslavljala sam sa drustvom iz skole kod mene na tavnu bilo je preezabavnoo bila sam maskirana veomaa dobroo svi smo se potrudili oko maski kako je bilo kod vas?Napisite mi u komentarima

I 4. stvar molim vasss u komentarima mi napisite neku dobru seriju film ili preporucite neku knjiguu u ovim jesenjim danima nemam vise sta da radimm a ne mogu da nadjem nista zanimljivo za vitanje ili gledanje i ostavite mi linkk sajta na kom gledate serije i filmovee

Hvalaaa vam sto citate moj bloggg volimm vasss 

Нема коментара:

Постави коментар