недеља, 8. новембар 2015.

Autmun lovin tag

Hejj svimaaa evo novoog posta odlucila sam da zaposnem seriju na blogu ovo je serija postova koja ce se smenjivati tokom godisnjih doba ovu seriju krecem sad dakle prvo ide AUTUMN serija postova pa WINTER pa SPRING pa SUMMER dakle tokom jeseni izbacicu par videa vezana za jesen tako i za sva ostala godisnja doba dakle ja sam odlucila da prvi post u ovoj seriji bude AUTMN LOVIN TAG dakle to ce biti prvi post za svako godisnje doba dakle to je ustvari SUMMER LOVIN TAG samo malo izmenjen tako da se nadam da cete voleti ovu seriju na mom blogu i da ce vam biti interesantna pa hajde da pocnemo sa ovim tagom

. Koji je tvoj omiljeni karmin za jesen?
Sa obzirom na to da ja karmine ne koristim mogu vam samo reci da ja za svako godisnje doba koristim baby lipseve oni su mi nekako onako dovoljno pigmentovani dakle nisu ni pretamni ni presvetli ja imam ovakve (slika dole) u jesen nekako najvise koristim ovaj u ljubicastom pakovanju on je u nijansi PEACH KISS nude je ali ipak ostavlja blagi blagi sloj sljokica i nekako mi je savrsen za jesen uklapa se uz sve sto obucem a mogu i u skolu da ga nosim  tako da je on omiljeni


2. Omiljeni lak za nokte za jesen?

Tokom ovog leta koristila sam dosta lakova za nokte , ali dva su se izdvojila . Oni su mi se najvise dopali . Prvi je ovaj savrseni lak mint boje koji sam kupila na moru i zajista sam odusevljena ovom bojom BOZANSTVENA JE !! Drugi je ovaj ljubicasti MAYBELLINE COLORAMA, serija VIOLETTA me je inspirisala da kupim lak za nokte ove boje . P. S. Serija je fenomenalna !!!


3. Omiljeni bikini koji si nosila ovog leta .


Omiljeni bikini ovog leta mi je ovaj zuti , sa karnerima na gornjem delu i ovo je moj OBZ -omiljeni bikini zauvek ;)

4. Koje su tvoje omiljene pesme tokom ovog leta ?

Znam da moje omiljene pesme nisu neke najnovije , ali su to pesme koje me podsecaju na prelepe dane provedene sa drustvom . To su :

We found love
When i am gone - Anna Kendrick 
hot n cold- Katy Perry 


5 . Koji je tvoj omiljeni accessory ?

Moj omiljeni asesoar je definitivno ranac koji sam vam pokazala u predhodnom postu . 

6 .  Koja je tvoja omiljena stvar vezana sa jeseni ?

To bi definitivno bilo drustvo . Obozavam da cesto sa ekipom idem na bazen , pizzu ,.......





7. Koja je tvoja omiljena haljina ??

Нема коментара:

Постави коментар