четвртак, 19. новембар 2015.

Draga Saveta (Drustvo moje iskustvo)

Cao ljudi danas imam jedan drugaciji post.U pitanju je draga saveta.U ovakvim postovima cu deliti sa vama neka svoja iskustva i pomagati vam u resenju nekih problema i davati neke savete ja se nadam da ce vam se ovo svideti sledeci post bice Q&A da znate i veceras cu izbaciti 3-4 posta kako bih vam se iskupila za ono drugoo vremenaa za koje nisam blogovala ali bolje mi da pocnemo sa temom danasnjeg posta
E ovako danas vas savetujem o drustvu druzenju i takvim stvarima.Kada zelite da steknete prijatelje i naravno svi zele da ih ljudi vole ali morate da shvatite da pre nego sto ljudi pocnu da vas vole morate vi da volite sebe.Prvo naucite da volite sebe da bi drugi voleli vas.Nemojte se nikada menjati zbog drugih jer ako vas neko ne voli onakve kakvi ste ne zasluzuje da se nadje u vasem zivotu.Ja sam mnogo puta pravila takve greske dok nisam shvatila da ne vredi menjati se zbog drugih.Shvatila sam da jednog dana kad budem nasla decka on ce morati da upozna pravu mene a ne neku nevaznu glupu imitaciju.Kada budete nasli coveka svog zivota kod njega ne smete nista da glumite pred njim morate biti ono sto stvarno jeste a ono sto ste pred njim morate biti i svugde.
Omalovazavanje je nesto kroz sta svi moramo da prodjemo bar 1 u zivotu.Danas je svet tako okrutan i ljudi samo gledaju kako da vam napakoste i kako da naruse vasu srecu.Naravno da uvek ima ljubomornih na vas uspeh onih koji ce vas uvek spustati ali nemojte se tad predavati kada vidite da neko zeli da  vas spusti ili kada cujete kako je neko pustio neki trac o vama samo se nasmejte i nastavite dalje ako imate ljude koji vas vole ovih 20-30 koji su ljubomorni uoopste vam ne trebaju jednostavno ih izbacite iz zivota.
I poslednja stvar koju imam da vam kazem jeste da ne birate prijatelje po tome koliko imaju vec po tome kakvi su.Kod mene je situacija da neko sa kim se ja druzim moze da zivi na ulici mene to ne zanima ako je dobar i ako mi odgovara za druzenje naravno da cu se druziti sa njom.Isto tako ako se neko valjaa u parama a ne odgovara mi logicno je da se necu druziti sa njim.Nemojte ni vi da gledate prijatelje po tome to je najmanje bitno kada je druzenje u pitanju.
Nadam se da vam se ovaj post svideo i da sam vam bar malo pomogla iscitajte dobro mozda i pronadjete neki savet.
Jos jednom hvala sto citate i hvala na 6k pratilaca na instagramu stvarno ste divni da sam htela bolje ne bih mogla da nadjem hvala vamm puno volim  vass puno da nije vas ja ne bih bila sad ovde gde sam do sledeceg puta voli vas puno vasa Tijana

Нема коментара:

Постави коментар