четвртак, 19. новембар 2015.

HAUL

Ljudiiiiiiiiii ja ne verujemmm prepreesrecna saaamm.Dakle upravo mi se mama vratila iz Amerike donela mi je gomiluuuuuuu stvarii a i pluss mi je stigao paket sa dealsale tolikoooo sam srecnaaaa da ja vama ne mogu da opisem zelim da podelim sa vamaaa sveeee stvariii koje sam kupilaa odusevljenaa sam zelim sve da vam preporucim da vidite jer sam tolikoo srecnaa da je ovo nenormalnoo.I da ne hvalim se vec samo delim sa vama srecuu koju trenutno osecam i zelim da vam preporucim neke proizvode koje sam ranije koristilaa takoo da ajmoo da krenemooo odmaaahh 


Ja bih krenula sa ovoooomm preeeeeedivnoom paletooom u pitanju je MAC PROFESSIONAL MAKEUP tolikooo mi se dopadaaaa da je nemam reciii boje su i vise nego fantasticnee a ima ihhh miliioonn mislim da nikadd necu potrositi ovu paletu jer je zaistaa ogromnaa i ima previse bojaa a i mislim da necu nikad stici da je potrosimm ima svegaa ima neon tonova nude tonova svegaaaa za svakoga ima ponesto odusevljenaa samm i jedvaa cekam da je koristim

Zatimm imamo beauty blenderr original rozi beauty blenderr prelep jee i izgleda predoobroo do sad nisam ni jednom koristila beauty blenderr alii sadaa ga obozavaam i izgleda mi prelepo i jedva cekam da ga koristim 
Zatim imamo lakovee imamoo CHINA GLAZEE svi su prepreeelepiii pa da vam ih pokazem oni izgledaju ovako:


E sadaa NYX tecnii ruzz u nijansi copenhagenn prelepp je boja je bas jesenjaaa i odusevljena sam njime(prebrojte koliko sam puta rekla rec odusevljena XD)


 Zatim imamo maskaruu u pitanju je essence maskare I love extreme predobra je cetkica je fenomenalna kao i tekstura same maskare izgleda ovako:

 E sad imamoo najsavrsenijee cizme na svetuuu ja cu samo ubaciti sliku jer su sve reci suvisne



I to bi bilo to nadam se da vam se svideloo vidimo se u narednom postu caoo

Нема коментара:

Постави коментар