понедељак, 8. фебруар 2016.

EMOJI CHALLENGE

Heej ljudii ja sam se tek juce vratila iz Bugarske i evoo novog posta svi ste mi trazili Bulgaria HAUL alii na zalostt trenutno ne mogu da uradim taj post ali za danas imam EMOJI CHALLENGE Mislim da svi znate sta se radi u ovom challenge-u pa hajde da pocnemo
 Prvi emoji jeste ovaj emoji njega sam izabrala zato sto obozavam da skijam i jednostavno me to opusta na neki nacin i zbog toga obozavam zimu i leti mi se place zato sto ne mogu da skijam hhah

Sledeci emoji sam izabrala iz razloga zato sto ja obooozavamm pse i imam 2 psa i uradicu vamm MEET MY PET TAG i za jednog i za drugog ako zelite

Ovaj emoji sam odabrala zato sto obozavam da putujem i san mi je da proputujem svet i verujte mi da su putovanja besplatna vise me nikad ne biste videli

Ovaj emoji sam izabrala zato sto mnogo volim da se smejem sa prijateljima ili sama ne bitno je ali na mom licu uvekk vidite osmeh

I poslednji emoji sam izabrala zato sto uvek na noktima imam crnu boju i obozavam da ih lakiram tako da da

I eto to je sve za ovaj post vidimo se u sledecem caoo 

Нема коментара:

Постави коментар