уторак, 9. фебруар 2016.

MEET MY PET TAG #1

Hellouuuu danas imam za vas MEET MY PET #1 s obzrom na to da imam 2 psa uradicu prvo tag za jednog pa za drugog ako vi to budete zeleli ovaj TAG ima 10 pitanja pa hajde odmah da pocnemo

1.Kako se zove tvoj ljubimac?
Moj ljubimac se zove Balto ime je dobio po onom vuku iz crtanog filma koji je spasio devojcicu i cim sam pogledala taj crtani znala sam da ce mi se prvi pas zvati balto medjutim moj pvi pas je bila zenka za koju cu tek raditi TAG a ovaj malisan je dosao posle

2.Koja je rasa tvoj ljubimac?
Moj ljubimac je haski

3.Koliko dugo imas svog ljubimca?
9 meseci

4.Kako si dobila svog ljubimca?
Uhh pa to je bilo letos u junu ja sam bila u Beogradu kod tetke sa mamom i sestrom a moj tata mi je u medjuvremenu kupio Balta a ja to nisam znala svi moji drugovi i drugarice su ga videli pre mene hah cudno zar ne?I kada sam se vratila kuci bila sam beeskrajno ssrecna sto sam dobila jos jednogg prijatelja

5.Koliko je star tvoj ljubimac?
9 meseci cim se rodio dobila sam ga

6.Zanimljive stvari u njegovom karakteru?
Uporan je dosta kad nesto naumii to mora da se ispuni ako napolju pljusti kisa a on hoce da seta onda mora da izadje da seta ali da priznam tu sam nekako i ja kriva jer sam ga pomalo razmazila hihhihi ali sta da radimo

7.Sta ti znaci tvoj ljubimac?
Sve ali apsolutno sve ne bih mogla da ih menjam ni za sta ni jednog ni drugog ne izdvajam ih i oni su mi mnogo vredniji od vecine ljudi koje poznajem i ne znam sta bih radila kad bi morala da se odvajam od njih

8.Najdrazi trrenuci sa tvojim ljubimcem?
Volim kad ga vodim u selo ili na neka putovanja,kada ga setam i kada zajedno se scucurimo na fotelji i gledamo seriju.....

9.Nadimci tvog ljubimca?
Pa ja njega zovem ljubavi,srecice itdd punim imenom ga zovem jedino kad nesto gaadnooo pogresi

10.Slika tvog ljubimca

Do sledeceg posta caooo ♥♥

Нема коментара:

Постави коментар