понедељак, 15. фебруар 2016.

Nepovezanee teme #2

Hej,ja se nadam da ste usli na snapchat i postavili mi neko pitanje,nisam ga proveravala od malopre i nadam se da cete ovog puta ucestvovati u giveaweyu, a ne kao prosli put.U ovom postu zelim sa vama da podelim nesto.To je nesto sto svi mi svaki dan gledamo ali ne primecujemo da,nekako cudno deluje kad gledas iz tog ugla ali sta da radimo tako je kako je.
Da li ste ikada primetili koliko su ljudi dvolicni i koliko imaju predrasuda,epa ako niste primetili otvorite oci malo bolje i primeticete.
Imate na primer devojku na instagramu koja ima 14-16 godina i sminka se u po vecim kolicinma ali to je njihova stvar na osnovu izgleda ne mozete zakljuciti kakav je neko komentari na slikama tih devojaka su kranje odvratni,i te devojke imaju roditelje koji mogu da vide te komentare a potom i da odreaguju na konto tih komentara.Meni je to uzasno i molim vas nikad nemojte da imate predrasude o nekome,prvo ga upoznajte pa onda pricajte o njemu.
Sad imamo dvolicnost,uzecu isti primer te devojke u komentar im neko napise "najlepsa moja" a ovamo sa druge strane pravi hejt stranice o njima,pa mislim stvarno ljudi moji zar toliko nisko mozete da padnete,za ne poverovati stvarno ali sta da se radi moramo prihvatiti cinjenice onakve kakve jesu.
To je to iskeno se nadam da ste uz pomoc ovog posta sagledali stvari iz drugog ugla volim vas puno laku noc ♥

Нема коментара:

Постави коментар