четвртак, 18. фебруар 2016.

OBAVESTENJE

Hej htela sam nesto da vas pitamm.Razmisljala sam da odredim dane za postovanje na primer da to bude jednom u 2 nedelje ili 1 u nedelju dana samo me zanima kojim danima vama odgovara da postujem ja sam mislila da to budu cetvrtak i subota ne znam zasto ali nekako najlakse mi je tad da ih pisem naravno ako nesto iskrsne u cetvrtak imacete post u sredu ili petak a ako nesto iskrsne u subotu imacete post u nedelju ili u petak tako da recite mi sta vi mislite o ovome pa cu videti nekako da se uklopimo.O da jos nesto sam htela radila sam Q&A pre 2 dana cini mi se mozda i vise i dobila sam neke komentare kako je nepravedno sto sam od 2000 pitanja odgovorila na 10 mislim ljudi morate da me razumete jer ni ja ne mogu samo da visim na blogu i pisem imam svoj zivot isto kao i vi,ali okej nema veze radicu novi Q&A dakle to ce biti Q&A u kom cu odgovoriti na sva pitanja koja ste mi postavljali svudaa tako da se nadam da cete tad biti zadovoljni.

Eto to je to napisite mi u komentarima sta mislite o ova 2 moja predloga sutra pisem joss na ovu temuu bajj ♥

Нема коментара:

Постави коментар