четвртак, 18. фебруар 2016.

Trenutni favoriti+GIVEAWEY

Ne znam da li znate onaj osecaj kada napisete ceo post i sve lepo sredite a laptop vam se ugasi zbog prazne baterije...aaghhh upravo mi se to desilo i POLUDECU ali okej jee ostani smirenaa ostani smirenaa....
Uglaavnoom bilo je nekoliko komentara na to da uradim post trenutne favorite pa reko hajde sto da ne tako da cu vam danas pokazati svoje trenutne favorite paa hajde da pocnemoo i da na kraju posta imam malo iznenadjenje za vas

Prvi proizvod je eos lip balm u nijansi Blueberry mirise jako lepo i predobro hidrira usne ali ne ostavlja nikakav trag samo mali sjaj.Hvala Bogu pa je eos dosao u DM-U kosta nekih 750 dinara ali verujte mi isplati se 
Zatim imam jednu paletu senki u pitanju je essence all about roses ima fantasticne nijanse koje mogu cak i u skolu da nosim jer se ne primecuju toliko ako ih stavite u blagom sloju tako da ako trazite neku paletu za skul mejkapp probajte sa ovom 

Sledeci je lak za nokte koji je izasaoo jos odavno i ja jos od letos zelim da ga imam ali tek sad mi se ukazala prilika da ga kupim u pitanju je bikiny so tiny prelepa ljubicasta boja dakle ja sam O D U S E V LJ E N A 
Ondaa imamo stvar u koju sam zaljubljeenaa a to je moja maska za telefon dakle samo cu ubaciti sliku reci su suvisne 
Zatim imamo prozivod koji mi je veoma koristio u ovim zimskim danima a to je krema za ruke ja sam celu zimu koristila neutorgeninu i moram priznati fantasticna je 
Proizvod koji je moju kosu spasio od isusivanja je ova savrsena maska od schwarzkopfa i stavrnoo je fenomenalna ukoliko vam treba zastita od isusivanja kose onda koristite ovu masku
I poslednji prozivod je ovaj frank skrab on izgleda kao kafa ali nije kafa uglavnom vidite na slici odlican je zaista i bas bas dobro radi svoj posaoo 
E sad to iznenadjenjee u pitanju je givavejj poklanjacu vam 2 eos lip balma od mentolaa mislim da svi znate kako izgleda da ne ubacujem sad slikuu jer ga nisam islikala dakle poklanjam vam ta dva eosa i givavej traje do nedelje dakle u nedelju uvece bice proglasen pobednik

Da bi ste ucestvovali u giveaweyu trebate da uradite sledece:

1.Da me pratite na instagramu link je:https://www.instagram.com/t.miljkovic/
2.Da slikate vas omiljeni balzam za usta (bilo koja marka) i u opis stavite hesteg:#eoslipbalmtijannahgvw

I to je too givawey nije internacionalan na zalost ali neki od narednih ce biti dakle samo treba da me zapratite na instagramu (link vam je gore) i da postavite sliku sa hestegom (napisan je gore) napisacu ga ponovo za svaki slucaj dakle hesteg je:#eoslipbalmtijannahgvw,giveawy traje do nedelje uvece volim vasss i SRECNO!!!!!


Нема коментара:

Постави коментар