недеља, 2. април 2017.

Easter Tag+Easter Egg Decoration Ideas

Pa zdravo svima dobrodosli u novi post.S obizrom na to da nam se Uskrs blizi odnosno za nekih 15 dana je vec tu,odlucila sam da uradim neki post na tu temu.U danasnjem postu odgovaracu na neka pitanja koja sam nasla a vezana su za ovaj praznik i ubacicu vam slike kako mozete dekorisati vasa jaja.Neki ce se cuditi zasto radim ovo 15 dana pre Uskrsa ali koja je fora da izbacim ovaj post na dan Uskrsa kada ste vi vec sve to uradili?Pa hajde da pocnemo.
Pitanja:

1.Na koj nacin proslavljas Uskrs?
Paa obicno se okupljamo sa porodicnim prijateljima kod nas kuci ili kod njih a ukoliko je lepo vreme to nekad moze da bude i u prirodi.Cesto se desavalo da sam u inostranstvu za Uskrs pa ga i tamo jako lepo provedem.Ove godine cu konacno biti kod kuce.

2.Sta si planirala za Uskrs ove godine?
Kao sto rekoh posle duzeg vremena Uskrs cu provesti kod kuce sa porodicom i prijateljima

3.Koja je tvoja omiljena stvar u vezi Uskrsa?
Mislim da je to definitivno farbanje jaja.

4.Na koj nacin ukrasavas jaja?
Znam puno nacina za ukrasavanje jaja i obozavam da pomazem mami oko toga,obicno ih bojimo u razne boje a onda dodajemo sljokice cvetice i ostale detalje.

5.Da li imas neku posebnu tradiciju vezanu za Uskrs?
Nista sto ostali ljudi ne rade.Farbanje jaja i odlazak u crkvu.

5.Omiljena Usrksnja poslastica?
Uh obozavam ovaj praznik bas iz tog razloga mislim da je to definitivno pita sa visnjama prelive
na sebetom koju moja mama pravi samo na taj dan i eto moze da se kaze da nam je to neka tradicija.

6.Da li se igras skrivanja i pronalazenja jaja sa tvojim prijateljima?
Radila sam to dok sam bila mladja ali sada ne.

7.Da li imas Easter Bunny?
Naravno,imam ih na milion svake godine kupujem nove.

8.Sta obicno stavljas u Uskrsnje korpice?
Obicno su to jaja i ona slama u raaznim bojama naravno uvek volim da zacinim nekom lepom porukicom.

To je to sto se tice ovih pitanja,sada cu vam ubacivati slike kako mozete da ukrasavate jaja:)

1*

  2*

3*

4*

5*

I to bi bilo to,nadam se da vam se dopao ovaj post i da sam vas inspirisala da ukrasavate jaja,ukoliko zelite da vidite moja jaja sigurno ce ih biti na instagramu tako da bacite pogled na dan Uskrsa.To je to volim vass.




Нема коментара:

Постави коментар