понедељак, 3. април 2017.

My morning routine

Hej ljudi,nadam se da se vidi moja aktivacija na blogu,konacno sam nasla period u kom cu moci da vam pisem aktivno i presrecna sam zbog toga.Planiram puno zanimljivih postova koji ce izaci u nekoj blizoj buducnosti,nadam se da ce vam se dopasti i da ce se nasa mala porodica siriti sve vise.Danas sam odlucila da vam uradim My morning routine.Trazili ste i night routine ali to ce biti u nekom od narednih posova.Pa hajde da krenemo.

1*Prva stvar koja je osnovna jeste naravno budjenje,hahah,kada idem ujutru u skolu ustajem u 6:30 a kada idem popodne ustajem oko 10 sve zavisi ali rutina mi je uvek ista.
2*Svako jutro prva stvar koju radim jeste da uzimam telefon i palim laptop gde proveravam imejlove,citam komentare,gledam instagram i obavezno napisem po jedan post i pogledam seriju na koju sam tada navucena.Mislim da je ovo sastavni deo jutra svakog tinejdzera.
3*Kada sve to zavrsim konacno ustanem iz kreveta.Odlazim do kupatila i obavljam higijenu i pridrzavam se svoje male rutine.Evo nekih proizvoda koje koristim:
4*Kada zavrsim sa negom lica,odlazim do kuhinje i prelazim na dorucak.S obzirom na to da sam uvek sama ujutru ukoliko mi mama ne ostavi dorucak moram sama da nesto napravim.Naravno uz dorucak prelistavam instagram i gledam jutjub na telefonu.Obicno gledam da mi dorucak bude zdrav pa to bude ovako nesto:

5*Posle dorucka odlazim u svoju sobu i biram sta cu da obucem i pakujem knjige.Evo nekih kombinacija koje volim da nosim:
6*Na kraju kada se obucem i sve zavrsim,ponovo odlazim do kupatila i sminkam se i sredjujem kosu.Ne sminkam se puno za skolu jer naravno nije ni primereno vec samo bb kremu,maskaru i labelo.Evo koje proizode koristim ukoliko nekoga zanima.

Pa dragi moji,to je to za ovaj post.Nadam se da vam se svidja.Do sledeceg puta caaooo:*













Нема коментара:

Постави коментар