понедељак, 17. април 2017.

Q&A

Hej ljudi,dobro došli u još jedan post.Nisam imala neku ideju o čemu da vam pišem pa sam se setila da odavno nisam odgovarala na vaša pitanja.Listala sam komentare i izvlačila pitanja,pa hajde da počnemo.

1. Kada ce giweaway? 
-Pa,iskreno nisam baš razmišljala o tome ali verovatno će biti neki u onom periodu matura gde ćete moći da osvojite nešto vezano za to.Ostanite uz moj blog pa ćete videti.



2. Instagram ili facebook?
-Uh,pa instagram definitivno.Mislim da je facebook više dosadio a i puno više koristim instagram tako da biram instagram.



3.Da li ces uskoro otvoriti jutjub kanal ? 
-Uopšte nisam razmišljala u tome verovatno jer ne vidim sebe tu.Mislim da sam više tip osobe koja komunicira preko bloga nego preko jutjuba,tako da za sad ništa od kanala.




4.Bavis li se sportom?
- Ne bavim se ali vodim zdrav život.Svako jutro idem da trčim na stazama za trčanje u gradu ili vozim rolere a uveče trčim na pokretnoj traci tako da eto. 




5. Da li pratis neke youtuberke i ako da,koji su ti omiljeni?
- Pa kao što rekoh volim da ih pratim ali ne vidim sebe u njihovom poslu haha.Definitivno su mi omiljene Niki i Gabi njih obožavam da gledam kao i Alishu i Miu.Od MyLifeAsEva volim samo vlogove kao i od Inthefrow one dve snimaju fantastične vlogove. 



6.Najdrazi lak za nokte?
-Ne lakiram nokte,jer ih grickam tako da nemam omiljeni lak

7. Omiljena igrica? 
-Ne igram puno igrice ali volim rolling sky.Imate je i za ios i za android odlična je.


8.Koju kameru koristis? 
- Ako mislite za slike koristim canon 600D koju imam već 3 godine a ponekad i svoj telefon samsung galaxy s6 edge.

9. Omiljene zvake? 
- ORBIT.


10. Koju srednju planiras upisati?
-Gimnaziju.


11.Pratis li Zorannah?
Pre sam je pratila bukvalno u svemu a sada i ne baš.Volim da joj gledam instagram profil kao i outfite na blogu,Na jutjubu ne postavlja videe tako da je tu ne pratim.


12.Omiljene blogerke? 
- Nemam posebne neke,čitam na šta naletim.



13. Omiljena knjiga?
-Obožavam Gijom Musoa tako da su mi Central Park i Zato što te volim omiljene.



14.Omiljeni film?
The first time ili Nerve.Ne mogu da se odlučim oba su zaista sjajna.



15.Da li volis da crtas? 
- Mislim da sam operisana od toga.



16.Tvoja omiljena drustvena mreza? 
-Instagram ili we heart it. 


17.Kakav si djak u skoli? 
- Trudim se da budem odlična.



18. Cime se zelis baviti u buducnosti?
- San mi je da postanem inspektorka u policiji.Tako da bih volela da se bavim time.
 


19. Kakve postove najvise volis da citas? 
- Volim uglavnom sve ali najviše neke haul ili outfit postove.




20. Gde pronalazis inspiraciju za pisanje postova?
- Stvarno nemam odgovor na ovo pitanje.Svuda.Kad mi dodje ideja zapišem u beleškama na telefonu i kad imam vremena napišem post.




21. Kako uredjujes tvoj baner i slike?
-Slike uglavnom preko picMonkey a oko banera ima dosta da se objašnjava.Zaprati me na instagramu pa vam na insta story mogu snimiti kako uredjujem baner iz nekoliko delova.Da li se slažete?


22. Sta volis da radis u slobodno vreme? 
-Da gledam serije i filmove.Ponekad i da izadjem negde.


23. Da li sviras neki instrument?
- Ne,ali jako volim ljude koji sviraju gitaru,ja imam talenta za pevanje za sviranje nikako.




24.Da li govoris neki strani jezik ?
- Znam engleski baš dobro a ruski znam samo osnovno.

 

25. Koji je tvoj omiljeni predmet u skoli? 
- Omiljeni predmet huhh,ne bih znala.Ali hajde recimo da je to engleski ili matematika.


26. Koje je tvoje omiljeno jelo ?
- Uglavnom se hranim zdravo ali omiljeno jelo mi je grčki giros.Leti malo prekršim pravila pa pojedem dva do tri u tih 10 dana dok sam na moru.


27.Koja je tvoja omiljena serija? 
- The Vampire Diaries FOREVER!!



28.Nabroj 5 najboljih blogova u koje si uclanjena? 
- Ne učlanjujem se u blogove.Samo čitam.



29.Omiljena pesma? 
- Na ovo pitanje nikad nemam odgovor.Uvek je to pesma koju u tom momentu slušam ili pevušim.Trenutno nemam takvu pesmu.

30. Jana vs Marija? 
- Ne pratim ni jednu ni drugu jer ne pratim skoro nikog sa balkanske jutjub scene ali ako baš moram onda Marija.

To je to za ovaj post.Odgovorila sam na 30 vaših pitanja.Imam ih još u svesci ukoliko želite još jedan Q&A uskoro recite mi!To je to,volim vas!


Нема коментара:

Постави коментар