субота, 26. септембар 2015.

STUDY TIPS + ORGANIZATION TIPS

HEEEEEEEEEJ i konacno nov post................................Da...........juce nisam izbacila post tako da...da..alii evo sad postaaa.Ja iskreno obozavamm ovakve postove pa sam odlucila i ja da napravim jedan nadamm se da ce vam se svideti zato sto sam punooo truda ulozila u ovaj post od 2 nocu pa do 9 sam pravila slike dakle preuumorna sam i kada sam vec pripremila slike tolikoo dugo skoro 7 sati ajde da uradim post i da zavrsim pa da legnem da se dobrooo naspavam...Samo pre nego sto pocnemo ja bih da kazem da postovi vise nece ici svaki dan ici ce kad budem ugrabila vremena za post ali obecavam da cete u toku jedne nedelje imati dva posta tako daa to je too..A danasnji post je STUDY TIPS+ORGANIZATION TIPS pa da pocnemo..


1.pre nego sto podjete u skolu trebate se dobro organizovati ja vam predlazem da istamapate nesto ovakvo (slika dole) Ovo doosta pomaze ovo dole je moj ja ga stampam svake godine i previse pomaze u organizovanju vremena i kada u ovom STUDY TIMETABLE lepo ispiste sta kad radite i lepo organuzejete vreme sve cete stici samo ako ga se strogo pridrzavate.Takodje vam preporucujem da ga istampate ili ispisete kako god na nekom velikomm papiru i da ga zalepite na neko vidljivo mesto naprimer iznad mesta na kom ucite ili tako negde.Ako ga pisete pisitte krupno i citko da bi ste uspeli da procitate i snadjete se na njemu.Naravno vas ne mora da bude na engleskom pravite na jeziku koji vam najvise odgovara kod mene to je engleski. 
2.Stvar koju takodje trebate da organizujete jesu olovke blokcici i ostale takve sitnice naravno pre nego sto podjete u skolu trebalo bi da pocistite vas sto kako bi ste mogli lepo da ucite na njemu,Dan pred skolu ja izbacim kompijuter iz sobe prebacim ga u dnevnu sobu kakko mi tokom ucenja ne bi odvalcio paznju.Sve ovo raidte za vreme raspusta jer ce vas kasnije mrzeti.Ja sam moj sto oragnizovala ovako:
To je to sto se tice organizacije da predjemo sad na ucenje:
1.Uvek pred skolu na telefonu napravim school playlistu na toj playlisti se nalaze pesme uz koje ucim meni je bitno da kad ucim imam slusalice na usima jer se nekako tad najvise opustim i zaboravim na svet oko sebe i totalno sam usredsredjena na ucenje tako da evo ovako izgleda moj telefon i slusalice koje koristim dok ucim (slika dole). Dakle pronadjite i vi onaj tip koji vam odgovara sigurno postoji 
2.Trebate kupiti markere kojima cete podvlaciti bitne stvari u lekcijama kako bi ste mogli lakse da naucite.Verujte to svima pomaze sigurno ce i vama.Moji izgledaju ovako (slika dole).Takodje ono sto trebate kupiti jesu oni sticky notes koji su jaaakoo korisni sto se tice svega.Ja ih dugo kupujemmmm


To je to za ovaj post nadam se da vam se svidja i da se moj trud isplatio vidimo se caooooooo

Нема коментара:

Постави коментар