уторак, 22. септембар 2015.

40 facts about me

Hej ljudi danas za vas imam post 40. stvari o meni.Dakle u ovom postu ja moram da kazem 50 stvari o sebi kako bi me malo bolje upoznali pa hajde da:

1.Zivim u Prokuplju

2.Propricala sam sa 8 meseci

3.Obozavam Arianu Grande

4.Moda je moj zivot

5.San mi je da odem u Englesku i postanem uspesni modni dizajner (To je jedan od razloga zbog kog sam otvorila ovaj blog)

6.Obozaaaavamm da putujemm

7.Posetila sam 12 drzava

8.Drzave koje sam posetila su:Grcka Turska Bugarska Italija Francuska Engleska Amerika Svajcarska Nemacka Vatikan Belgija i Danska

9.Plasim se vode

10.2 godine grickam nokte

11.Velikaaaa sam kupoholicarka

12,Odlicna sam ucenica

13.I ako imam 13 godina ponekad se igram igrackama

14.Mrzim da treniram

15.Omiljeni predmet u skoli mi je Engleski

16.Omiljene blogerke su mi Jana i Zorana

17.Omiljene youtuberke su mi Zoella Beth i Inthefrow

18.Ponekad mi se desi da sa mamom krenem da pricam na engleskom

19.Omiljena serija mi je DEVIOUS MAID

20.Omiljeni film mi je Mean Girls

21.Najvise na svetu mrzim Fiziku i Matematiku

22.Slusam iskljucivo rock muziku i to stranu

23.u hotelu na Kopaoniku sam srela Zoranu Jovanovic i bilo mi je glupo da joj pridjem

25.Ne pijem caj i kafu

26.Pred spavanje a i kada ustanem obavezno moram da popijem toplo mleko sa NESQUIKOM dan ne moze da mi se zavrsi ili da pocne sa tim

27.Imala sam youtube kanal ali sam obrisala sve videe sa njega sta znam mozda opet pocnem

28.Na instagramu sam upisana _tijance_

29.Na twitteru sam upisana TIJANNAH

30.Na snapchatu sam upisana m-tijana

31.Dodajte me na svim ovim mrezama XDDD

32.Zavisna sam od whatts appa

33.Obozavam da jedem

34.Ja sam vegeterijanac od sovje 10 godine

35.Vegeterijanac sam samo zato sto ne volim meso i zelim da se hranim zdravo

36.Uskoro vam pripremam GIVEAWAY

37.Sledeci post ce biti outfit post

38.Odlucila sam da do kraja ove nedelje izbacujem postove svaki dan a nadalje cemo videti svakako bicte obavesteni

39.Najbolja drugarica mi se zove Nadja

40.To bi bilo to za ovaj post hahahaha


I dodje krajj ovom postu vidimo seee

LJUBIM VAS I VOLIMM

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Нема коментара:

Постави коментар