понедељак, 21. септембар 2015.

30 pitanja koje niko ne postavlja

Hej ljudi ne znam sta se desilo u prethodnom postu slika poslednje kombinacije se izgubila ali nema veze nadam se da se ne ljutite.. :) Danasnji post ce biti TAG zato sto sam jedva ugrabila vremena da i to izbacim a posto svaki dan ide po jedan post moram biti odgovorna...:))) Dakle u pitanju je TAG 30 pitanja koja niko ne postavlja pa da pocnemo
1.Da li spavas sa otvorenim ili zatvorenim vratima ormara?
Spavala ne spavala meni su vrata od ormara uvek zatvorena jer smatram da ne postoji svrha drzati vrata od ormara otvorena,,cak ne znam ni osobu koja to radi XDDDD

2.Koristis li sampone ili regeneratore iz hotela?
Uglavnom nosim svoje mislim sta mama ponese to koristimo i ona i ja ali nekad bass bas kad se desi koristim cak koristim i kupke kad dobijem ponekad ako mi se svidi miris sto da ne probam...

3.Da li ti se svidjaju post-its?
Da obozavam.Jako su korisni i bass ih dosta imam i sa njima nikad nista ne zaboravim imam ih u svim bojama i oblicima..

4.Da li seces kupone i posle ih koristis?
Nee ja to ne radimm

5.Da li bi radije bila napadnuta od roja pcela ili od medveda?
Od medveda zato sto odma bi me ubio i gotovo a pcele bi me jurile pa bi tek onda krenule da bodu a i u ostalom kod medveda bih se pravila mrtva haha XDD

6.Da li imas pegice?
Nemam i srecna sam sto ih nemam

7.Da li grickas olovke?
Pa mozda se nekad desi pred neki vazan test ali ovako ne nikada.

8.Da li si nekada brojala svoje korake?
Milioon puta mislim da su svi to radili bar jednom hehe

9.Da li igras kada nema muzikke?
Ako ja pevam bez muzike onda mozdaa zato sto imam talenat za pevanje ali ovako da ja ustanem samo i igram nee nikad

10.Koje velicine je tvoj krevet?
Onaj za jednu osobu iz FormaIdeale klasican

11.Da li se uvek smejes na fotografijama?
Pa zavisi imam tako par otkacenih selfija sa nekim facam ali hah sta da se radi svi ih imamo

12.Koja je tvoja pesma nedelje? Pa ne znam mozda bi to bila Little Mix Black Magic jer je pesma preee dobra ostavicu na dnu link da mozete da poslusate i pogledate spot koji je genijalannnnnnnnnnnnn

13.Da li je dobro da muskarci nose roze? Ne znam nikad nisam o tome razmisljala ako im se nosi neka nose niko im ne brani necu sad ja odlucivati da li je dobro ili nije da oni nose roze njihova volja

14.Gledas li crtane filmovr? Daaaa mislim da ne postoji osoba kome je Sundjer Bob los crtani obozavam da gledam crtaneeee

15.Da li si ikada bila na SCOUT??
Mislim da nisam

16.Najbolji dorucak?
OK ovo definitivno niko ne bi postavio ali nezz stvarno mozda jaja ili vocni jogurt tako ness uglavnom

17.Kada obicno ides na spavanje?
Jako kasnoo znam da nije dobro ali sta da radimoo 

18.Kada si bila mala u sta si se maskirala za noc vestica?
U neke crne macke u vestice u duhove u hirurge u beskucnike i tako too ...

19.Da li gledas telenovele?
Nee gledam samo tinejdz serije

20.Sta si u kineskom horoskopu
Stvarno ne znam nisam se nikad ni zapitala tako da ne znam

21.Da li si koristila oruzje?
Ako se racuna kuhinjski noz kad nesto treba da isecem onda jesam XDD

22.Prvi koncert?
Kada sam imala 4 godina Severina..

23.Da li pevas pod tusem?
Pevam i imam srece da dobro pevam pa se ne blamiram haha

24.Kada si bila mala sta si zelela da budes kad porastes?
Moja prva ljubav je muzika i pevanje tako da ili pevacica ili neka balerina

25.Da li verujes u duhove?
Pa vise ne..do skoro sam verovala alli vise ne

26.Nosis li patofne?
Zimi... da ali retkoo jer ne mogu da ih podnesem

27.Da li si nekada plakala od srece?
Da..kao mala kad god mi donesu neku novu igracku ja se rasplacem od srece XDDD I KNOW bila sam ludaaa

28.Da li si bila zaljubljena?
Odgovor u TMI TAGU linkovacu dole post da pogleda ko zeli msmm koga zanima

29.Caj ili kafa?
Caj kafu ne pijem premlada sam za kafu

30.Da li mozes izdrzati da ne dises a da ne zatvoris nos?
Mogu haha XDD

I eto to bi bilo to sto se tice ovog posta nadam se da cu sutra imati malo vise vremena pa cu moci da ubacim neki post sa proizvodima ili tako necimm ljubim vass ispod ovoga postavljam linkovee


Black Magic Little Mix:https://www.youtube.com/watch?v=MkElfR_NPBI

TMI TAG POST:http://myoldbloggadressa.blogspot.rs/2015/09/hej-ljudi-ja-sam-tijana.html


LJUBI VAS I VOLI VASA TIJANAA ♥♥♥☻☻☻☺☺☺





Нема коментара:

Постави коментар