уторак, 22. септембар 2015.

THIS OR THAT TAG

Heeej evo jos jednog posta danas sa obzirom na to da sada imam vremena da napisem post a sutra ne verujem da cu imati resila sam da sad objavim ovaj kako bi se imali sta da citate sutra na mom blogu naravno ukoliko i sutra budem imala vremena bice posta svakako.I ovaj post je TAG ja se izvinjavam ali trenutno imam samo za tagove vremena sledeci post nece biti TAG obecavam.Dakle imamo THIS OR THAT TAG. Ovaj tag ima nekoliko delova pa hajde da pocnemo
*Š M I N K A* 
Rumenilo ili bronzer? Pa..ja ne koristim toliko sminku ali za neke posebne prilike stavim malo svetlije rumenilo a bronzer nisam nikada koristila tako da biram rumenilo
Sjaj za usne ili ruž?U mojim godinama mislim da je malo preterano koristiti mnogoo veliku kolicinu karmina ali ja ponekad volim da stavim neki crveni ili tako neki ali obicno samo baby lips a mislim da se on ubraja u sjajeve tako da biram sjajeve 
Ajlajner ili maskara? Maskara ajlajner ni ne koristim 
Puder ili korektor?Puder nisam nikadaa koristila korektor mozda jednom ili dvaput samo za posebne prilike ali bas bas posebne ili ako mi nesto izadje na licu ja to pokrijem ali retko kad radije ne bih odabrala ni jedno ali nema veze biram korektor jer sam njega probala a puder nisam
Neutralne ili senke u boji? Neutralne koristila sam jednom te jake senke i previse nekako ne znam izgleda da moje oci ne mogu lepo da ih iznesu ili nisam koristila pravu senku ali svakako vise volim svetlije boje senki 
Presovane ili senke u prahu? Koristila sam samo presovane senke jer mi se cine lakse za koriscenje i brze se nanose
Četkice ili sunđerčići? Sundjerom bolje izgleda a i brze je kada stavljam korektor blendam ga beauty blenderom ali volim i cetkice mada u vecini slucajeva koristim cetkice tako da biram njih


*N O K T I*
OPI ili China glaze? China glaze 
Kratki ili dugački? Srednja dužina, jer je to najduže koliko mogu zdravo i uredno da izrastu.
Gel/veštački ili prirodni nokti? Pa u mom slucaju gel zato sto ja grickam nokte i onda moram da radim gel da bi izgledali duzeSvetle ili tamne boje? Tamne nijanse u 90% slučajeva: bordo, crna i ljubičasta.
Sa cvetićima ili bez? Bezz mrzim cvetice na noktima 


*T E L O*
Parfem ili sprej za telo? Parfem jer duze traje
Losion ili puter za telo? Losion definitivno
Kupka ili sapun? Kupka sapun samo za lice 
Lush ili neka druga kompanija? Neka druga kompanija



*M O D A*
Farmerice ili trenerka? Trenerka slazem se da farmerice izgledaju bolje i lepse ali trenerka je trenerka
Kratki ili dugi rukavi? Tri cetvrt rukave najvise volim ali volim i one dugee bluze sa rukavima koji idu preko saka tako da dugi rukavi
Haljine ili suknje? Suknje mrzimm mada i haljine isto ali possto moram da odlucim biram haljine
Pruge ili karirano? Karirano
Papuče ili sandale? Ajd nek budu sandale 
Šal/ešarpa ili kapa? kapa zimi ali ovako svakodnevno esarpa
Sitne ili viseće minđuše? Trenutno nosim sitne ali ipak visece jer su mi jako lepe
Ogrlice ili narukvice? Narukvice bez razmisljanja
Štikle ili ravna obuća? Ravno ravno i samo ravno 
Kaubojke ili jahačke čizme? Ni jedno ni drugo ali ako mora onda jahacke cizme 
Jakna ili duks? Dukss 
Forever 21 ili Charlotte Russe? Forever 21
Abercombie ili Hollister? Abercombie


*K O S A*
Lonke ili ravna kosa? Najčešće se feniram na ravno, mada su mi lokne prava poslastica.
Punđa ili konjski rep? Punđa, i to neuredna.
Ukosnice ili šnale? Ukosnice uvek, ove šnale prezirem jer me samo počupaju i skliznu sa kose.
Lak za kosu ili gel? Ne volim ni jedno, ali kad mora onda uvek lak za kosu.
Duga ili kratka kosa? Omiljena frizura mi je kosa duga do ramena i to lepo i uredno ispeglana takva je moja kosa trenutno i veoma sam zadovoljna njom tako dabiram krattku
Svetla ili tamna? Tamna, .
Šiške na stranu ili preko čela? Moze li bez siski apsloutno sam alergicna kada vidim nekog sa siskama
Podignuta ili puštena kosa? Uvek puštena, podginuta samo kada ne stignem da je oblikujem.


*O S T A L O*
Kiša ili sunce? Možda je nekome čudno i mračno, ali volim kišu i tmurno vreme. Tada sam u najboljem raspoloženju.
Leto ili zima?Leto ali volim i zimu 
Jesen ili proleće?Prolece
Čokolada ili vanila? Čokolada, mada ni vanilu ne odbijam.
East coast ili west coast? West Coasy

I eto to bi bilo to za ovaj post nadam se da vam se svideo mozda uradim jos jedan sad ukoliko mi se bude pisalo ali ne verujem tako da vidimo se sutraa 

BAJJJJ I VOLIM VAS SVEEE ♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар