петак, 18. септембар 2015.

TMI TAG


Hej ljudi ja sam Tijana.Imam 13 godina.Volim da pisem blog i nadam se da cete sa osmehom na licu citati moj blog,Delicemo misljenja o sminci i raznim drugim temama.Da bi ste me malo bolje upoznali ovaj prvi post bice TMI TAG pa da pocnemo:
Šta imaš na sebi?Pidazamu...haha najudobnije moguce

Da li si ikada bila zaljubljena?Naravno mislim..svi su bili bar jednom

Užasni raskid?Nope imam tek 13

Koliko si visoka?Oko 160 cm

Koliko kilograma imaš?
Ne volim da pricam o tome ali..imam 45

Imaš li tetovaže?Ne....ali zelela sam ih u nekom periodu ali sada vise i ne toliko....sta znam mozda i nekad uradim neku..nikad se ne zna

Imaš li pirsinge?Nemam...na zalost ali idem za 3-4 dana da izbusim levo uvo to mi je oduvek bilo precool tako da sada ne uskoro da.....


OTP?Nisam znala sta ovo znaci ali sam malo googlala i videla da to znaci omiljeni televizijski par....Pa ko gleda Devious Maids meni su Valentina i Remi preeeedivaaan parr ali su sada raskinuli i nadam se da ce ponovo biti zajedno jer su preeedivnii 
Omiljena serija?
Kao sto rekoh gore Devious Maids mislim da je to predobra serija jako je zanimljiva preporucujem je i na dnu posta cu ostaviti link gde mozete da je pogledate odlicna je
Koliko imaš godina?Rekla sam gore 13 godina
Kvalitete koje tražiš od partnera?Pa ocekujem da me ne sputava u onome sto volim i da je tu za mene uvekk i otprilike toliko milsim naravno nije to sve ali otprilike haha 

Omiljena izreka-qoute?Pa ne znam ali u poslednje vreme mozda je to Trust that everything happens for a reason,even whn you"re not wise enough to see it.Znam je napamet tako da verovatno je ona omiljena

              


Omiljeni glumac?
Nemam

Omiljena boja?U zadnje vreme jako volim plavu i zutu 

Glasna ili tiha muzika?Glasnaaa naravno ne volim da slusam zalopojke XDD

Gde ideš kada si tužna?Pa nigde odredjeno ali sada kada sam napravila blog etoo ici cu da postavim post hah

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?Pa koliko god ja odugovlacila meni je 15 do 20 minuta sasvim dovoljno da se istusiram

Jesi li se ikada potukla?Jendom u 1. osnovne to je bila bass gadna tuca...ali nemojte to da radite haha

Turn on?
Ja stvarno ne kapiram ovo pitanje...

Zašto pišeš blog?Zato sto volim..i to me opusta i nadam se da cu uspeti
Strahovi?
Pa plasim se vode ali ne vode onako da ne mogu da udjem u nju vec onog kamenja i onih stvari na koje gazim kada zadjem u dublje iuuu to mi je brrrrr
Šta te je poslednji put rasplakalo?
Toliko cesto placem da ne mogu da se setim hahahaha

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?Ja mislim drugarici pre jedno 2-3 sata

Značenje iza naziva tvog bloga?

Pa ja obozavamm ime Hana a na engleskom to ime se pise Hannah i eto tako je nastalo Tijannah
Poslednja knjiga koju si pročitala?
Onlajn devojka od Zoelle i odusevljena sam knjigom procitala sam je pre mesec dana a jos uvek sam pod utiskom...

Poslednja serija koju si odgledala?Trenutno gledam Devious Maids stigla sam do 11 epizode u 2 sezoni i odlicna je serija a pre nje sam gledala American Horror Story koja je takodje savrsena linkovi ce biti u dole

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
Sa mamom pre jedno 10 minuta
Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku?Pa to je bila devojka koju sam upoznala preko interneta i nisam ni sanjala da cemo se toliko zbliziti 

Omiljena hrana?Pizza i Spagete i testenina ali gledam da izbegavam Za mene vazi:



Mesto koje želiš da posetiš?
Santorini i tamo idem sledece godine i jedvaaa cekamm kao i Maldivi  i nadam se da cu i tamo jednom otici 
            



Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
Grcka Pefkori 

Imaš li simpatiju?Meni se uvek neko svidja pa ajde kazimo da imam

Kada si poslednji put poljubila nekoga?Sestru malopre


Kada te je poslednji put neko uvredio?
Ne mogu da se setim....
Omiljeni slatkiš?Nemam odredjeno sve sto je slatko ja jedem.....

Sviraš li neki instrument?Ne,ali bih zelela da naucim da sviram gitaru 

Omiljeni deo nakita?
Narukvice njih najcesce nosim volim i one upadljive ogrlice kao i velike mindjuse
Treniraš li neki sport?Trenutno ne...ali pre sam isla i na kosarku i na odbojku i na folklor ali od svega sam odustala....

Pesma koju pevušiš?
Nemam odredjenu kod mene se to uvek menja trenutno je to RHCP SNOW jakoo zarazna pesma poslustajte obaveznoo


American horror story:http://serijal.com/online-serije-sa-prevodom/american-horror-story/
Devious Maids:http://serijal.com/online-serije-sa-prevodom/devious-maids/

My instagram:https://instagram.com/_tijance_/





To bi bilo to za ovaj post ljubim vass i vidimo se sutraa :* :* :* :* ♥♥♥♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар