четвртак, 24. септембар 2015.

GIVEAWEY

Hej ljudi,izvinjivam se ovaj post malo kasni umalo da ga ne izbacim.Stvarno imam puno da ucim ali opet posle ucenja su mi blog i pevananje Danasnji post ce biti  GIVEAWEY POST pa hajde da vidimo sta cete sve to osvojiti.Veceras mozda izbacim jos jedan post jer sam jako raspolozena za neki dobat TAG


Prvo vam dajem ove svescice koje su ukoricane i preprelepeeeee jedna je u linije jedna u kocke i da ovo dole je moj e-mail pa ako vam nesto treba saljite mi na njega...Dakle prva je ova roza sa nekim cveticima i na njoj pise FLOWERS & BUTTERFLIES prelepa je i ona je u kvadratice..Onda imamo drugu koja je zelena i na njoj su MINNIE AND DAISY ova mi je preslatka uzela sam jednu i za sebe i stvarno su preslatke obe svescice
tijannah

Zatim ova preeeeslatka pernicica na princezice dakle roze je i ima po sebi ove princeze i sljokicee uzivo je lepsa nego na kameri ali sve jedno prelepaa jee
Zatim imamo maped flomastere koji su predobrii ja ih obozavam i boje su predobre prejake ma idealni su pogotovo ukoliko ovaj giveawey bude osvojila neka malo starija citateljka posluzuju dobro i za ucenje dakle SAVRSENSTVO
I poslednje su ove dve majcice jedna je na snupija a druga na majmunce izgledaju preslatko i nadam se da vam se dopadaju 
I to je to za ovaj post ukoliko zelite da ucestvujete u GIVEAWEYU morate da:
1.Komentarisete ovaj post
2.Da mi postavite od 3 do 5 pitanja za Q&A
3.Da mi kazete kakve postove zelite dalje da pravim
4.Da napisete sta vam se najvise dopalo u ovom GIVEAWEYU
5.Da mi kazete koji moj post najvise volite
Eto to je to nadam se da ce biti zainteresovanih za ovaj GIVEAWEY u sledeci cetvrtak ce biti proglasenje vidimo seee 

Нема коментара:

Постави коментар