четвртак, 24. септембар 2015.

Shoping Tag

Hejj evo danas imam jos jedan post a to je Shopping TAG.Pa da pocnemo odmah
1. Koliko često ideš u šoping?
Pa jako cesto u jednoj nedelji odem oko 2-3 puta 


2. Koliko u proseku traje jedan tvoj šoping?
Predugoo...Ja sam jedna jako neodlucna osoba kada nesto vidim i probam i posle nadjem drugu boju toga ja se 3 sata odlucujem koju boju da uzmem..tako da...u principu minimum 3-4 sata a maksimum nne znamm hahah

3. Sa kim najradije ideš u šoping i zašto?
Sa najboljim drugaricama jer me one najbolje poznaju i mogu najbolje da me posavetuju o tome sta da kupim


4. Da li kupuješ online, i koliko?
Pa kada vidim nesto bas bas bas lepo kupujem ali ovako..i ne toliko vise volim da odem do trznog centra 


5. Da li imaš omiljenu radnju, ako da, koju?
Pa..imam dve a to su Taily Vaily i New Yorker..Tamo uvek nadjem sve sto mi treba mada obozavam i Forever 21 takodje

 6. Koji odevni predmet najviše kupuješ?
Najvise definitivno starke i majce to mi je...znate kako kazu nikad dosta


7. Da li više kupuješ šminku ili odeću?
Odecuu ja se ne sminkam 


8. Koja boja preovladava u tvom garderoberu?
Siva...nekako u sivom se osecam najlepse i u Sivom sam ja ja tako da siva boja


9. Umeš li da preteraš u šopingu?
Veooomaaa 


10. Imaš li modnog uzora, ako da, kog?
Pa od nasih Zorannah ima preeesavrsen stil oblacenja mada postoje neki komadi koji po meni nisu bas bas ali OK.A od stranih Barbara Palvin ona mi je najveci modni uzor pored Zorane naravno




To je to za oavj Tag nadam se da ste uzivali i ucestvujte u mom GIVEAWEYU sve imate u prethodnom postu 

Vidimo seee caoo 

Нема коментара:

Постави коментар