субота, 19. септембар 2015.

MINI HAUL ♥♥

Hej ljudi,danas za vas imam jedan HAUL POST juce sam bila do grada i kupila nekoliko sitnica...pa etoo nisam imala neke velike ideje za post pa sam odlucila da vam pokazem te stvarcice.Pa da pocnemo...
Prvo je jedna totalno glupa stvar ali to sam uzela u supermarketu kako bih probala jer mi je drugarica rekla da je lep pa sam odlucila da kupim da probam.U pitanju je ICE TEA od Fructica moj je sa ukusom jabuke ova kesica je kostala oko 20 din

Sledece su ove vlazne maramice iz lillija kupila sam ih jer su bile veooma povoljne ova tri pakovanja su u kompletu bila tipa 70 dinara tako da nisu lose za te pare a i odlicno mirisu tako da ko voli vlazne maramice trk u lilly dok jos traje ova akcija.Naopako sam slikala ali nema veze...xDDDD
 Sledece jesu ove naocare za sunce koje sam kupila u METROU 800 dinara izgledaju prelepo ovakav oblik sam dugooo trazila i bas mi se dopadaju 
Zatim imamo dva baby lipsa jedan je iz nove kolekcije electro koja je nedavno stigla kod nas ja sam izdvojila 2 koje su po meni najlepse a to su roza i narandzasta.Roza je u nijansi PINK SHOCK a narandzasta OH ORANGE 
I poslednja su ova dva GOLDEN ROSE LAKA.Boje su prelepe prva je ova predivna ciklama a druga ova prava lila boja.Predivni su i sa radoscu cu ih koristiti.Ovaj ciklama je u broju 17 a ljubicasti u broju 66.
Eto to je to za danasnji post komenatrisite i pisite o cemu zelite da bude sledeci post a do tad vidimo seeeeee 
LJUBIMM VASS DO SLEDECEG PUTA CAOOOOO
P.S HVALA STO CITATI
♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Нема коментара:

Постави коментар